Bij Vindkracht13 weten we als geen ander hoe belangrijk het is om kennis te borgen en slim om te gaan met online marketing. Daarom hebben we verschillende werkwijzers ontwikkeld die organisaties helpen om wijzer te worden in het online landschap en hun kennis te borgen.
Onze werkwijzers zijn opgebouwd uit praktische tips, inzichten en best practices die we in de loop der jaren hebben opgedaan. Zo hebben we onder andere werkwijzers over contentmarketing, zoekmachineoptimalisatie (SEO), social media marketing en online advertising.
Maar hoe werkt dat dan precies?
Dat is een studie op zich. Wij hanteren een online intake om te toetsen waar de kennisbehoefte ligt en op welk niveau er reeds kennis aanwezig is rondom online marketing en marketing automation. Vervolgens stellen we een plan van aanpak op waarbij we samenwerken met de organisatie om de werkwijzers op maat te maken. Hierbij kijken we naar de specifieke doelgroep, branche en doelstellingen van de organisatie.
De werkwijzers zijn niet alleen gericht op het vergroten van de kennis van de organisatie, maar ook op het borgen van deze kennis. Zo zorgen we er samen voor dat de kennis binnen de organisatie blijft en er ook in de toekomst slim omgegaan kan worden met online marketing.
Bij Vindkracht13 geloven we in kennisdeling en willen we organisaties graag helpen om wijzer te worden op het gebied van online marketing. Zo kunnen we samen zorgen voor krachtige online marketing die meetbaar resultaat oplevert.