Vindbaar worden en vindbaar blijven zijn essentieel voor ieder bedrijf. Waarom worden we nu niet gevonden? Op welke trends moeten wij inspelen en hoe doen we dit effectief?
De experts van Vindkracht13 helpen jou bij het geven van inzicht om maximaal gevonden te worden binnen de zoekmachines.
We hebben hiervoor een vaste werkwijze met verschillende oplossingen.
Een SEO-rapport is een maatwerkanalyse dat inzicht geeft in de prestaties en kansen van een website op het gebied van vindbaarheid. (SEO staat voor “zoekmachineoptimalisatie”). Het rapport bevat informatie over de huidige positie van de website in zoekresultaten, de kwaliteit van de inhoud en technische aspecten van de website, en aanbevelingen voor verbetering.
Vindkracht13 heeft een brede ervaring binnen het vakgebied van zoekmachineoptimalisatie en kan uitstekende SEO-rapporten opstellen om u te helpen uw website te verbeteren en uw online zichtbaarheid te verhogen. Binnen het rapport behandelen we 5 zoektermen/producten.
De gemiddelde zoekterm in Google is door de loop der jaren steeds langer geworden. Dit komt omdat er dagelijks honderden nieuwe webpagina’s geïndexeerd worden. De truc? Specifieke vragen hebben specifieke antwoorden. Gebruik slimme tools om te achterhalen welke zoekwoordcombinaties relevant zijn voor jouw content en pas deze toe. Zoekwoorden met lage concurrentie en een hoog volume doen het altijd goed.
De pagina-informatie aan de achterkant van de website (CMS-systeem) is essentieel om online gevonden te worden. Het aanbod aan websites en pagina’s is enorm, hierdoor worden alleen de beste pagina’s getoond in het zoekresultatenoverzicht. Zorg dat iedereen die content maakt voor jullie website altijd alle aspecten invult. Investeren in SEO (zoekmachine-optimalisatie) loont als je de focus legt op kansrijke zoekwoorden.
Gebrek aan kennis of tijd? Wij nemen werk uit handen en borgen de kennis rondom SEO. Neem even contact op met de experts van Vindkracht13.
Google kijkt niet alleen naar websites. Google neemt in de indexering ook andere platformen mee. Denk aan Youtube, LinkedIn, Wikipedia, Bol.com, Marktplaats, Ebay, Google Maps en ga zo nog maar even door.
Zorg er daarom voor dat jullie website ook vermeldingen heeft op enkele van deze platformen. Idealiter zijn er ook andere websites die een verwijzing maken naar jullie website. Deze vorm van SEO heet linkbuilding en werkt als een trein!
Met slimme techniek weten wij zelfs welke organisaties op uw website/webshop zitten, zonder dat zij contact opnemen. Weten hoe dat werkt en hoe we dit effectief toepassen?
Google is méér dan alleen een zoekmachine. Denk aan Google Maps, Google Docs, Google Shopping, Google Mijn Bedrijf, Google Analytics en nog veel meer!
Je kan al deze producten van Google op een slimme manier koppelen zodat ze met elkaar worden verbonden. Zo heb je niet alleen meer overzicht, het draagt ook daadwerkelijk bij aan je online zichtbaarheid en vindbaarheid!
Geen idee waarte beginnen? We hebben een strippenkaart die flexibel ingezet kan worden voor het opmaken van content of het technisch koppelen van platformen voor meer inzicht.
De laatste tip is een inkoppertje: werk samen met ervaren partners die jullie vertrouwen en bereid zijn om hun kennis te delen.
Niemand, waaronder wij, kan garanderen dat bovenaan in Google komen altijd lukt. Maar we leren je graag alle kneepjes van het vak met onze Marketing Mentor.
Jullie hebben ook de mogelijkheid om onze kenniskaart effectief toe te passen: in 13 sessies nemen we jullie mee in de mogelijkheden en passen deze direct toe in de praktijk!